Bestellen bij Foxbike.nl

Mocht u hulp nodig hebben tijdens het bestellen, omdat u bijvoorbeeld specifieke vragen heeft over een fiets die niet in onderstaande tekst staan, dan kunt u altijd mailen naar service@foxbike.nl. U kunt op werkdagen ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op het nummer 085 0021288.

Hoe werkt het bestelproces?

De bestelprocedure van Foxbike wijst zich vanzelf. U kijkt in onze webwinkel welke fiets of accessoires u wilt hebben. U selecteert de gevraagde opties en vervolgens klikt u op ‘plaats in winkelmand’, nu staat het geselecteerde product in uw winkelwagen. In uw winkelwagen kunt u de bestelde aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. Wanneer uw bestelling compleet is, dan gaat u verder naar afrekenen. Dan doorloopt u de volgende stappen;

1. Invullen NAW gegevens
2. Wilt u het laten bezorgen of komt u het zelf ophalen
3. Hoe wilt u betalen? Bank overschrijving, Betalen via fietsplan/verzekering of iDeal
4. Heeft u misschien nog een couponcode dan kunt u deze invullen
5. Eventuele opmerkingen kunt u plaatsen in het hiervoor bestemde vak opmerkingen
6. Klik op bestellen en uw bestelling is geplaatst

E-mail update

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een email met de ordergegevens, een digitale factuur en betalingsgegevens. Wij houden u continu per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Naast de e-mail waarin wij de bestelling bevestigen, sturen wij u ook een e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer de fiets klaar staat om afgehaald of bezorgd te worden. Wanneer uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar is, brengen wij u hiervan uiteraard direct op de hoogte.

Annuleren of wijzigen

U kunt uw bestelling annuleren of wijzigen door een mail te sturen naar service@foxbike.nl.  Vergeet hierbij dan niet uw bestelnummer te vermelden! Een order annuleren of wijzigen is bij Foxbike.nl altijd geheel kostenloos.