Ruilen & Retour van Fietsen

 

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de fietsen precies aankomen zoals ze op onze website staan beschreven. Het kan soms gebeuren dat de fiets niet helemaal is zoals bedacht was, misschien was de maat niet juist, waardoor je de fiets terug wilt sturen of wilt ruilen voor een andere.

Binnen 30 dagen van het in ontvangst nemen van je fiets, kan je het terug sturen of veranderen. De fiets wordt alleen geaccepteerd als deze zich in een nieuwe staat bevindt. Als de fiets bij ons aankomt met krassen/sporen van gebruik, of incompleet is, zullen wij niet alles terugbetalen, en worden de kosten van het vervangen van de beschadigde, incomplete of gebruikte onderdelen van het totaal afgetrokken.

De fiets moet in een goed beschermde doos teruggestuurd worden om het risico van schade tijdens het transport terug naar ons te beperken. Het beste zou zijn als de fiets in de originele doos wordt verpakt. Als de fiets is ontvangen door ons in slechte verpakking, of de fiets kreeg krassen/schade door slechte verpakking, zullen we het niet als een retour accepteren, en de fiets zal op jouw kosten naar je worden teruggestuurd.

Om alles in werking te zetten, vragen wij om wat informatie, dat naar service@foxbike.nl gemaild kan worden:

  • Jouw bestelnummer, model van de fiets, contactgegevens en de datum waarop je de fiets hebt ontvangen.
    · Een korte en nauwkeurige beschrijving van de reden voor het retourneren/omruilen van de fiets.
    · Foto’s van de fiets, zodat we kunnen bevestigen in welke staat deze naar ons is teruggestuurd;
    hoe meer je stuurt, hoe beter het is om je volledig op de hoogte te houden.
    · Als de fiets bij jou met schade is aangekomen bij ontvangst, stuur dan gedetailleerde foto’s van de fouten.

Zodra we alle informatie hebben ontvangen, de staat en reden van het terugsturen van de fiets hebben kunnen evalueren, nemen we contact met je op om de volgende stappen van het retourneren of omwisselen van de fiets te doorlopen.